LMaineng Hata Mesajı

Gönderen Konu: LMaineng Hata Mesajı  (Okunma sayısı 3813 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı e_destek

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
LMaineng Hata Mesajı
« : 15.11.2011, 23:46 »
Arkadaşlar yardım lütfen, 1 aydır bu problemle uğraşıyorum, hala bir çözüm bulamadım.
GO PLUS kurulumu yaptım.
Sistem İşletmeni bölümü çalışıyor ancak Ticari Sistem bölümüne girmek istediğimde

Error: Can not connect to LOGO SERVER at: 141.196.166.2xx:32032 şeklinde LMAINENG penceresi geliyor. Bunun sebebi nedir?

NOT: Bilgisayarım/Sağ tuş/Yönet/Hizmetler bölümünde LOGO GO PLUS Services penceresinde Hizmet Durumu:Durduruldu görülüyor, ama bir türlü Başlatılamıyor.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #1 : 16.11.2011, 00:24 »
Servisi yeniden yukle,Forumda daha once cvplandi

Çevrimdışı e_destek

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #2 : 16.11.2011, 21:47 »
GO PLUS Service tekrar çalıştırılmaya çalışınca aşağıdaki hata ekranı (WinLicense) geliyor.

The expiration date of your license has arrived. You need to renew your license key. Please, contact support@yoursite.com
« Son Düzenleme: 16.11.2011, 21:53 Gönderen: e_destek »

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #3 : 16.11.2011, 22:11 »
Ayni versiyonu yeniden yukle duzelir

Çevrimdışı e_destek

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #4 : 16.11.2011, 22:22 »
Yükledim, ancak yine aynı hataları veriyor.
Bu sorunun çözümünün forumda cevaplandığını belirtmişsiniz. Bu link nedir

merek1983

  • Ziyaretçi
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #5 : 17.11.2011, 08:32 »
lisans yenilemesi  yapıp tekrar deneyin

Çevrimdışı e_destek

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #6 : 17.11.2011, 13:42 »
denedim, yine aynı hata :(

Çevrimdışı hulya

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #7 : 17.11.2011, 15:10 »
lisans yenileme yapıp yeniden baslatman gerekiyor ama lisans yenileme basarı ile tamamlanmalı
tamamlandı ise hizmet silinip yeniden install edilmeli.
onun yanı sıra hizmet baslatma suresi uzatılmalı normalde 20 sn icerisinde cvp alınmazsa sorun ekranı geliyor
yenilemede sorun var ise
program klasoru içerisindeli logouserform dosyası ile firma tam unvan bilgileriniz ile sorununuzu lisans.destek@logo.com.tr adresine gonderin
mutlaka cvp geri donecektir.

Çevrimdışı e_destek

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: LMaineng Hata Mesajı Çözüldü
« Yanıtla #8 : 17.11.2011, 16:29 »
Sorun aşağıdaki şekilde Çözüldü,
LCONFIG penceresinde Lisans anahtarı ile ilgili başlık tıklanarak
IP olarak 127.0.0.1
Port olarak 32047 yazıldı.
Sonra,
Bilgisayarım/sağ tuş/Yönet/Hizmetler ve Uygulamalar/Hizmetler penceresinde LOGO_GOPLUS_Service satırı üzerinde sağ tıklanarak Durdur seçildi. Tekrar sağ tıklanarak Başlat seçildi. Ve GO Plus Ticari Sistem açıldı.
Yardımlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara çok  teşekkür ederim.
________________________________________
www.bilmuhasebe.com
[Bilgisayarlı Muhasebeyi Kendi Kendinize Öğretir]

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: LMaineng Hata Mesajı
« Yanıtla #9 : 18.11.2011, 13:00 »
127.0.0.1  sistemin gec calismasina yol acacıktır ç onu lokal ip niz ile degistiriniz .