Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)

Gönderen Konu: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)  (Okunma sayısı 3483 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı membus

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 2
Merhabalar,

Logo Go ShopManager'i 2.10'dan 2.14 sürümüne güncelledim. Güncelleme sonrası firma güncellemelerini de yaptım.

Logo'nun sorunsuz çalıştığı durumlar:

  • Local ağdan ağ sürücüsüne bağlanıp kullananlar. (Win XP ve Win 7)
  • Remote Desktop ile sunucuya bağlanıp kullanan "Administrator" yetkisindeki kullanıcılar.

Ancak Remote Desktop ile sunucya bağlanan ve sunucuda admin yetkisi olmayan kullanıcılar Logo'ya açmayı denediğinde aşağıdaki hatayı alıyor.

"The current key has been locked to a different machine."

Kullanıcıya sunucu üzerinde admin yetkisi verince girebiliyor, admin yetkisini kaldırınca aynı hatayı veriyor.

Konuyla ilgili yardımlarınızı rica eder, iyi haftalar dilerim.

Saygılarımla,
Mehmet Koçali

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #1 : 28.01.2013, 16:03 »
Merhaba,

2.14 versiyonunu remote desktopta kullandım ama böyle bir problem yaşadığımı hatırlamıyorum

Çevrimdışı membus

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 2
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #2 : 30.01.2013, 12:32 »
Burada sorun illa remote desktoptandır diyemiyorum tabi. Sunucu üzerinde admin yetkisi olmayanlar sunucu üzerinden çalıştıramıyor Logo'yu.

Şimdi aklıma gelen bir konu: Bir sunucuya uzaktan 3 farklı kişi bağlanıp kullanıyorsa Logo'yu, terminal tanımlarında Sunucuİsmi.1, Sunucuİsmi.2, Sunucuİsmi.3 gibi ayrıştırılıyordu. Ve Logo'da bir yerde bunu tanımlıyorduk diye hatırlıyorum. Emin değilim ama bu konuyla bir ilgisi olabilir mi acaba?

Çevrimdışı Silinmiş Kullanıcı

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 2
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #3 : 30.01.2013, 12:44 »
Burada sorun illa remote desktoptandır diyemiyorum tabi. Sunucu üzerinde admin yetkisi olmayanlar sunucu üzerinden çalıştıramıyor Logo'yu.

Şimdi aklıma gelen bir konu: Bir sunucuya uzaktan 3 farklı kişi bağlanıp kullanıyorsa Logo'yu, terminal tanımlarında Sunucuİsmi.1, Sunucuİsmi.2, Sunucuİsmi.3 gibi ayrıştırılıyordu. Ve Logo'da bir yerde bunu tanımlıyorduk diye hatırlıyorum. Emin değilim ama bu konuyla bir ilgisi olabilir mi acaba?

Sanmıyorum o client id ler ilk kullanıcıyı oluşturduğunuzda ilk defa logo açtıklarında ekranlarına çıkıyor bu hata onla değil sanki sql lock hatası gibi geldi ama başka bir makine tarafından kitlenmiştir demesi biraz ilginç bu da logonun kilidi gibi görünüyor. değişik bir know how olacak bu sorunu başka yaşayan varmı aceba.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #4 : 30.01.2013, 14:42 »
Sistemi dinlemek gerekli ,bir yerde akışı etkileyen bi config var .

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #5 : 30.01.2013, 14:51 »
ilk defa yaşanıyor ve bende takip etmeye başladım.
dediğin gibi logo tarafından bir şeyler kilitleniyor. sql kenidisi kilitleme yapmaz bunu application yapıyor.

Administrator yetkisi değil de remote desktop verin ve logonun olduğu klasöre full yetki veriniz?
bunu deneyelim bakalım ne olacak

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #6 : 30.01.2013, 14:54 »
(Current Key Locked) Bence hatanın bu kısmı bize başka bi şey ifade etmeli .

Çevrimdışı Silinmiş Kullanıcı

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 2
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #7 : 30.01.2013, 15:05 »
(Current Key Locked) Bence hatanın bu kısmı bize başka bi şey ifade etmeli .

Registry ile ilgili bişeyleri değiştirsem bu şekilde bir mesaj bırakırım programcı olarak ama logo bu ne yaptığını anlamak biraz zor

Çevrimdışı membus

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 2
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #8 : 30.01.2013, 19:00 »
Administrator yetkisi değil de remote desktop verin ve logonun olduğu klasöre full yetki veriniz?
bunu deneyelim bakalım ne olacak

Malesef bu da bir işe yaramadı. Kullanıcılar Logo ve Data klasöründe full yetkili.

Çevrimdışı Silinmiş Kullanıcı

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 2
Ynt: Güncelleme Sonrası Hata (Current Key Locked)
« Yanıtla #9 : 30.01.2013, 23:39 »
Bağlanıp uygulamanın ne yaptığını genel anlamda incelemek lazım bence