Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR

Gönderen Konu: Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR  (Okunma sayısı 1276 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bilgiislem

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR
« : 29.05.2014, 10:45 »
Logo Tiger Plus / Satış ve Dağıtım / Plasiyer Raporları / Hedef Analizi raporu çok ağır. İlk başlarda hiç çalışmadığını düşünüyorduk. Çünkü rapor 3-5 saat sürüyor ve rapor bitene kadar tiger plusta hiç bir işlem yapamıyoruz, yanıt vermiyor. Bunun için akşam çalıştırıp sabaha kadar öyle bırakıyoruz.
Çözüm için LOGO çözüm ortağına bildirdik ama  2 aydır çözüm çıkmadı. Bunun için herhangi bir güncelleme çıkmazmı. LEM üyeliği için bir ton para verildi geçen sene ama adam gibi güncelleme gelmedi. Para boşa gitti resmen. Bu güncellemeleri kim neye göre yapıyor bu sorunları bildireceğimiz herhangi bir yer yokmu.

Diğer bir acil bir sorunda yetkiyle ilgili. Satın alma faturalarından "Alınan hizmet faturası" nı istediğimiz kullanıcılara kapatıp açabiliyorduk fakat bu 2.24.01.00 versiyonunda bunu yapamıyoruz. Önceden çalışan şey güncelleyince çalışmaz oldu. 2.25 tede bununla ilgili bir güncelleme yok.
 
Lafın kısası bu sorunlarla kim ilgileniyo bilgi verebilecek kimse varmı?

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR
« Yanıtla #1 : 29.05.2014, 13:34 »
Öncelikle merhaba ;

ERP segmentindeki bi ürün için her zaman bi bayi ile ilerlemenizi tavsiye ederiz , Bayi sizin ile LOGO,Talepleriniz ve teknoloji noktasında bir köprü mesafesi
görmektedir ,malesef bayi olmadan yanıt alamaz alacagınız yanıtlar ise sağlıksız ve zaman aşımı şeklinde sizi rahatsız edecektir .

Çevrimdışı bilgiislem

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR
« Yanıtla #2 : 29.05.2014, 15:27 »
Merhaba;

Şuan bir bayi ile ilerliyoruz(!)  zaten.

Benin bahsettiğim konuda herhangi bir talebim yok, extra bir özellikte istemedim sadece tigerda bozuk çalışan yerlerin veya anormal derecede ağır çalışan şeylerin onarılmasını istiyorum. Ve bir ton para verilen programı kullanırken sadece bir hata bildirimi için de bayiye abone olmak ve onada para ödemek şartmı oda başka bir tartışma konusu zaten.
Dediğinizden çıkacak anlam eğer yanlış anlamadıysam; Herhangi bir Bayiyle yıllık anlaşma yapılmazsa :
LOGO kendi müşterilerinin geri dönüşlerine-hata bildirimlerine vs. muhatap olmuyormu? Yani programın şurası-burası çalışmıyor demek için bile önce paramı ödemek gerekli?
Zaten biz bunları yapıyoruz ben başka bir iletişim yöntemi varmı diye öğrenmek istemiştim : Yokmuş.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR
« Yanıtla #3 : 29.05.2014, 15:32 »
Merhaba,

Üzülerek bildirmek istiyorum ama süreçler hemen hemen bu şekilde ilerliyor.
Logo nun websitesi üzerinden hataları bildirme şansınız var fakat ne kadar geri dönüş olur onu bilemiyorum.

Gerçek çözüm değil ama yavaş çalışan raporları sql ile yeniden yazıp hızlandırabilirsiniz.

Konu ile ilgili ihtiyacınız olur ise yardımcı olmaya çalışırız.

Kolay gelsin.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Plus - Düzeltilmeyen HATALAR
« Yanıtla #4 : 29.05.2014, 15:33 »
Hocam , para degil Logonun da kimsenin parasına ihtiyacı yok , kendini ispat etmiş bi firma, siz tüm taleplerinizi bayinizi üzerinden yürütmeniz gerekli ,Onlarında sizi yeterince bilgilendirmesi gerekir ,sorun varsa bayinizi degistirin .