Winlicense

Gönderen Konu: Winlicense  (Okunma sayısı 1997 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı firinkaya

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Winlicense
« : 22.11.2010, 17:04 »
Merhaba Arkadaşlar
unity 2.03.01 versiyonunu kullanmaktayım.Sistem saati değiştiğinde aşağıdaki hatayı veriyor.Normal saate çevirdim ama problem çözülmedi.
Yardımcı olabilicek var mı

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Winlicense
« Yanıtla #1 : 22.11.2010, 22:36 »
Merhaba,

Bu logonun yeni lisanslama mantığı yüzünden herkesin başı ağrıyacak, demedi demeyin. :) Gerçi biz diyoruzda ne oluyor, onlar yine bildiklerini yapıyorlar.

Şimd hata şu şekilde oluyor logo bütün ürünlerine lisans tarihi koymuş kontrol amaçlı. Herkes belirli zamanlarda bizden gelsin şifre alsınki bizde kaçak kullanımları bulalım diye, siz tarihi oynayınca program bakmış lisans tarihleri dışında bir tarih görmüş pat kendini lisanssız kullanıcıya çekmiş. bu durumda tarih değiştirmeniz vs hiç bir işe yaramıyor.

Logodan yeniden lisans almanız gerekmekte. Sys ye girip oradan "Yönetim/Lisans yenileme" yapacaksınız, daha sonra probleminizortadan kalkacak.

Koaly gelsin.

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Uzman Kullanıcı
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: Winlicense
« Yanıtla #2 : 23.11.2010, 09:17 »
Sys ye girip oradan "Yönetim/Lisans yenileme" yapacaksınız, daha sonra probleminizortadan kalkacak.
olay sadece bundan ibaretse eyvallah.
ama program her şüpheye düştüğünde logo'ya faks çekip şifre alacaksak vay halimize...

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Winlicense
« Yanıtla #3 : 26.11.2010, 20:19 »
Merhaba,

Koray merak etme benim kadar logoyu bir nevi sende biliyorsun artık :)
Logo sence bunu bu şekilde başı boş bırakır mı?

şimdiden hepimize kolay gelsin.

Çevrimdışı hosaf

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Winlicense
« Yanıtla #4 : 09.02.2011, 16:26 »
1) Sorun yaşanan terminalde işletim sistemi tarihi düzeltilmelidir

2) Sorun yaşanan terminal yeniden başlatılmalıdır

3) Lisans sunucusunda lisans yenileme işlemi yapılmalıdır

4) Lisans servisi durdurulup yeniden başlatılmalıdır

5) Sorun yaşanan terminal yeniden başlatılmalıdır

Düzelene kadar işlem adımlarını takip edin. Düzeldiği yerde bırakın (: