Bence, IPAQ üzerinde uygulama içerisinden (saha sipariş programınız) ilgili çek hareketini siliniz..
Tiger2 den de ilgili BORDRO nun ve BORDRO satırlarının , ilgili tablolaradan silinmesi gerekir......
Silme işlemi için Bayiniz ile görüşmeniz daha doğru olur....sizin müdahale etmeniz ancak üretici bayinin size yardımcı olamaması durumunda söz konusu olmalıdır...
buradaki teknik sorun direkt LOGO Tiger2 ile alakalı değil gibi geldi bana.....kullandığınız yardımcı program , TİGER2 ye set edilen bir kayıtı , TİGER2 içerisinde değiştirildiği zaman ( aslında kontrol mekanizması olmaması gerekirken bir kontrol yaptığı için ilgili fişi askıda bırakıyor olmalı...)
Yada , değişiklik yaptığınız da yapmanız gereken uygulama adımlarını kuralına göre yapmamış olmanızdan da kaynaklanıyordur" diyebiliriz...
bayiniz ile görüşünüz...
Kolay gelsin , iyi çalışmalar...