versiyon değişimi

Gönderen Konu: versiyon değişimi  (Okunma sayısı 875 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

RIFAT

  • Ziyaretçi
versiyon değişimi
« : 28.01.2010, 14:15 »
Merhaba Arkadaşlar
Versiyon değişiminde klasör seçiminden sonra ileri dediğimde "1355 Yanlış Klasör D:/Logo/tiger2 klasöründe bulunması gerekli, tiger2 ürününe ait bir veya birkç dosya bulunmamaktadır." hatası alıyorum.

Yardımcı olabilirmisiniz?

şimdiden teşekkürler

RIFAT

  • Ziyaretçi
Ynt: versiyon değişimi
« Yanıtla #1 : 29.01.2010, 19:18 »
Arkadaşlar bu sorunu bir türlü çözemedik
« Son Düzenleme: 30.01.2010, 21:27 Gönderen: RIFAT »

Çevrimdışı Yedikule23

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -2
Ynt: versiyon değişimi
« Yanıtla #2 : 29.01.2010, 21:17 »
size kayıtları temizlemek için yeni bir rapid linki attım.geçen gün baktığınız konu başlığına kontrol edin

Çevrimdışı Yedikule23

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -2
Ynt: versiyon değişimi
« Yanıtla #3 : 29.01.2010, 21:41 »
hayır yeni link ekledim.sorun olmaması lazım.yada mail adresinizi verin göndereyim

RIFAT

  • Ziyaretçi
Ynt: versiyon değişimi
« Yanıtla #4 : 29.01.2010, 21:42 »
hocam merhabalar

verdiğiniz rapid linkinden indirdim fakat çalıştırdığım zaman gene çözülmedi, dosya bulunamadı gibi bir hata veriyor




Çevrimdışı Yedikule23

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -2
Ynt: versiyon değişimi
« Yanıtla #5 : 29.01.2010, 22:07 »
eğer göderdiğim mail ilede çzöülmezse siz düşük bir versiyon ile işlem yapıyorsunuz demektir.kontrol edin yada açıklayıcı bir şekilde anlatın ne yaptığınızı.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
versiyon değişimi
« Yanıtla #6 : 30.01.2010, 20:37 »
Merhaba,

bu soruya özelden cevap vermiştin tekrar buradan da veriyim. Bu dosyalar kendi kendine yok olamaz, ya silindi yada antivirüs programınız virüs bularak temizleyemeyince sildi.

Bunun için en sağlıklısı programı yeniden kurmanız olacaktır.

Kolay gelsin.