Logo Destek
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.) => İnsan Kaynakları - Bordro Plus => Konuyu başlatan: tolcag - 02.07.2012, 11:03
-
Arkadaşlar , iyi çalışmalar
Bordro Plus Güncelleme sonrası aşağıdaki hatayı almaktayım.
Error: Can not connect to Logo Server at :
192.168.2.200:32051
bordroplussys ten ilgili alanı güncellememe rağmen hata devam etmektedir.
servisler kısmında ise bordroplus servisi bir türlü başlatılamamaktadr.
tavsiyelerinizi beklemekteyim.
Tolga
-
ip değil bilgisayar adı olarak konfigüre edin...
-
yanıtınız için teşekkürler
Bilgisayar adı olarak konfigure etmekte işe yaramadı malesef
-
Bunu yaptıkdan sonra ,Logo Yuklu Bilgisayarı yeniden baslatın ,ve terminal ve serverlarda sırasıyla ;
başlat>çalıştır>firewall.cpl ile firewall desre dışı bırakın ,firewall modda çalışan Antivirus var ise bunuda devre dısı bırakın .
-
firewall ı devre dışı bıraksanız da zaman zaman sıkıntılar olabiliyor firewall konusunda kesin çözüm 32051 numaralı tcp port açmanızdır sonrasında servislerden bordro servisini yeniden başlatın sorununuz çözülecektir. tabi anrivirus engellemiyorsa... ayrıca bilgisayar tarihini değiştirdiyseniz böyle bir hata alabilirsiniz böyle bişey söz konusu ise lisans yenileme yapıp servisi yeniden başlatmanız gerekmektedir.
-
32051 yetmiyor SQL portlarıda gerekli .Uygulamada Networkden çalıştırılıyor ise .
-
Hata sql hatası değil ;) sıfır kurulum yapmıyor zaten çalışan bir versiyonu güncellemiş ;)
-
Tüm ilgilenen arkadaşlara teşekkürler , dediklerinizi birebir uygulamayı denedim , şuanda antivirus olmadan , tüm güvenlik duvarları kapalı , dmz açık , portforward açık olarak denemekteyim
Halen
LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12
hizmetini çalıştırmayı başaramadım , kurulumu yenilememe rağmen hata devam etmektedir.
-
işk başda aldıgın hata başkabir şey,şuan yazdıgın başka ;
başlat>çalıştır>Program katalogundan servisi secin sonuna /uninstall yazıp enter sonra Serverı yeniden başlat aynı işlemi /install yazarak tekrarla serverı yeniden başlat, servislerden start etmeyi ve otomatik almayı deneyin ,bu arada 4.13 de servis sorunu var ,4.13.01 'e geciniz .
-
bi de dikkatimi çekti siz LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12 i çalıştıramadım diyosunuzu çünkü bu servis 4.12 ye ait kurulum sırasında siz bi hata yaşamışsınız MCITPDba arkadaşımın son yazdıklarını deneyin...
-
Son versiyonlarda bu sorun var ,Servis etkinetini guncellemiyor ,Bende de suan 2.13.01 ve 4.13.01 var ama servis etiketi 2.12 .
-
Değerli yanıtlarınız için teşekkürler
Error: Can not connect to Logo Server at :
192.168.2.200:32051
hatasına neden olabilecek tüm port , güvenlik duvarı sıkıntılarını elimine ettim , geriye probleme neden olabilecek bir tek hizmet/servis olayı kaldı
MCITPDba>Problemimi ilk bildirirken problemin servis/hizmet kısmındaki sıkıntımıda belirtmiştim.
"servisler kısmında ise bordroplus servisi bir türlü başlatılamamaktadr. "
sc delete LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12
komutunu kullanıp servisi , sistemden sayısız defa kaldırdım. bordroplus dosyasının içindeki LOGO_BORDROPLUS_Service / install komutuyla kursamda kurulan yine aynı servis
indirdiğim sürüm 4.13.00.01
kurulumu yenilememe rağmen , kurulmaya çalışılan servis yine aynı
-
Servis etiketi önemli degil ,servisin start durumdamı !
-
Start edemiyorum ,
Start etmeyi denediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum.
"Yerel Bilgisayar üzerindeki Logo_BordroPlus_Service 2.12.0.0 (7100-960016) hizmeti başladı ve dudru.Bazı hizmetler başka hizmetler veya programlar tarafından kullanılmıyorsa , otomatik durabilir"
-
Depend (Bagımlılıklar) tabına baktınızmı ,Telefon ve alt servisleri start durumdamı ;
Telephony,Plug and play,Remote Procedure Call (RPC),DCOM Server Process Launcher-Rpc Endpoint Mapper
işin içinden çıkamaz iseniz bi bayiden destek alabilirsiniz .
-
Dependlerede baktım , hepsi çalışmaktalar
Logo Go Plus Servisi ile aynı bağımlılıklara sahip ,onda problem yokken bunda olması sıkıntı verici
Artık yerel bayi çağırmak zorunda kalacağım , sizlerin daha da fazla vaktinizi çalmak istemiyorum , ilgilenen arkadaşlara teşekkürler
Bayinin çözümünü gözlemleyip ayrıca burada paylaşacağım
Saygılarımla
-
bu konuda servis destek almanızı öneriyorum... sitede benimle birlikte bulunduğunuz bölge itibarı ile bir çok bayi arkadaşlarım vardır. bunlardan birini arayıp servis talep edebilirsiniz...