4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası

Gönderen Konu: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası  (Okunma sayısı 3587 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı tolcag

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Arkadaşlar , iyi çalışmalar

Bordro Plus Güncelleme sonrası aşağıdaki hatayı almaktayım.

Error: Can not connect to Logo Server at :
192.168.2.200:32051

bordroplussys ten ilgili alanı güncellememe rağmen hata devam etmektedir.
servisler kısmında ise bordroplus servisi bir türlü başlatılamamaktadr.

tavsiyelerinizi beklemekteyim.

Tolga

Çevrimdışı kutlucan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 4
  • You Must Live for Execution of Dreams
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #1 : 02.07.2012, 11:13 »
ip değil bilgisayar adı olarak konfigüre edin...

Çevrimdışı tolcag

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #2 : 02.07.2012, 11:58 »
yanıtınız için teşekkürler
Bilgisayar adı olarak konfigure etmekte işe yaramadı malesef

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #3 : 02.07.2012, 12:00 »
Bunu yaptıkdan sonra ,Logo Yuklu Bilgisayarı yeniden baslatın ,ve terminal ve serverlarda sırasıyla ;

başlat>çalıştır>firewall.cpl ile firewall desre dışı bırakın ,firewall modda çalışan Antivirus var ise bunuda devre dısı bırakın .

Çevrimdışı kutlucan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 4
  • You Must Live for Execution of Dreams
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #4 : 02.07.2012, 13:00 »
firewall ı devre dışı bıraksanız da zaman zaman sıkıntılar olabiliyor firewall konusunda kesin çözüm 32051 numaralı tcp port açmanızdır sonrasında servislerden bordro servisini yeniden başlatın sorununuz çözülecektir. tabi anrivirus engellemiyorsa... ayrıca bilgisayar tarihini değiştirdiyseniz böyle bir hata alabilirsiniz böyle bişey söz konusu ise lisans yenileme yapıp servisi yeniden başlatmanız gerekmektedir.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #5 : 02.07.2012, 13:06 »
32051 yetmiyor SQL portlarıda gerekli .Uygulamada Networkden çalıştırılıyor ise .

Çevrimdışı kutlucan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 4
  • You Must Live for Execution of Dreams
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #6 : 02.07.2012, 13:24 »
Hata sql hatası değil ;) sıfır kurulum yapmıyor zaten çalışan bir versiyonu güncellemiş ;)

Çevrimdışı tolcag

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #7 : 02.07.2012, 13:31 »
Tüm ilgilenen arkadaşlara teşekkürler , dediklerinizi birebir uygulamayı denedim , şuanda antivirus olmadan , tüm güvenlik duvarları kapalı , dmz açık , portforward  açık olarak denemekteyim
Halen
LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12
hizmetini çalıştırmayı başaramadım , kurulumu yenilememe rağmen  hata devam etmektedir.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #8 : 02.07.2012, 13:34 »
işk başda aldıgın hata başkabir şey,şuan yazdıgın başka ;

başlat>çalıştır>Program katalogundan servisi secin sonuna /uninstall yazıp enter sonra Serverı yeniden başlat aynı işlemi /install yazarak tekrarla serverı yeniden başlat, servislerden start etmeyi ve otomatik almayı deneyin ,bu arada 4.13 de servis sorunu var ,4.13.01 'e geciniz .

Çevrimdışı kutlucan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 4
  • You Must Live for Execution of Dreams
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #9 : 02.07.2012, 13:47 »
bi de dikkatimi çekti siz LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12 i çalıştıramadım diyosunuzu çünkü bu servis 4.12 ye ait kurulum sırasında siz bi hata yaşamışsınız MCITPDba arkadaşımın son yazdıklarını deneyin...

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #10 : 02.07.2012, 13:55 »
Son versiyonlarda bu sorun var ,Servis etkinetini guncellemiyor ,Bende de suan 2.13.01 ve 4.13.01 var ama servis etiketi 2.12 .

Çevrimdışı tolcag

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #11 : 02.07.2012, 13:58 »
Değerli yanıtlarınız için teşekkürler
Error: Can not connect to Logo Server at :
192.168.2.200:32051
hatasına neden olabilecek tüm port , güvenlik duvarı sıkıntılarını elimine ettim , geriye probleme neden olabilecek bir tek hizmet/servis olayı kaldı
MCITPDba>Problemimi ilk bildirirken problemin servis/hizmet kısmındaki sıkıntımıda belirtmiştim.
"servisler kısmında ise bordroplus servisi bir türlü başlatılamamaktadr. "

sc delete LOGO_BORDROPLUS_Service_7100_960016_2_12
komutunu kullanıp servisi , sistemden sayısız defa  kaldırdım. bordroplus dosyasının içindeki LOGO_BORDROPLUS_Service / install komutuyla kursamda kurulan yine aynı servis
indirdiğim sürüm 4.13.00.01
kurulumu yenilememe rağmen , kurulmaya çalışılan servis yine aynı

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #12 : 02.07.2012, 14:09 »
Servis etiketi önemli degil ,servisin start durumdamı !

Çevrimdışı tolcag

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #13 : 02.07.2012, 14:17 »
Start edemiyorum ,
Start etmeyi denediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum.
"Yerel Bilgisayar üzerindeki Logo_BordroPlus_Service 2.12.0.0 (7100-960016) hizmeti başladı ve dudru.Bazı hizmetler başka hizmetler veya programlar tarafından kullanılmıyorsa , otomatik durabilir"

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4,13 geçiş sonrası alınan başlangıç hatası
« Yanıtla #14 : 02.07.2012, 14:27 »
Depend (Bagımlılıklar) tabına baktınızmı ,Telefon ve alt servisleri start durumdamı ;

Telephony,Plug and play,Remote Procedure Call (RPC),DCOM Server Process Launcher-Rpc Endpoint Mapper

işin içinden çıkamaz iseniz bi bayiden destek alabilirsiniz .