4.35 Versiyonda hata

Gönderen Konu: 4.35 Versiyonda hata  (Okunma sayısı 689 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı zedem

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
4.35 Versiyonda hata
« : 18.12.2015, 09:32 »
Bordro 4.35 versiyonu güncellediğimde İnternet bağlantınızı kontrol edin uyarısı geliyor, yükleme yarıda kesiliyor..İnternet bağlantımda sıkıntı yok.Bir kaç kere tekrar denedim olmadı.Yükleme dosyalarını 2 kere daha yeniden indirip denedim olmadı.Tabi bu arada bordro servisi de beni biraz uğraştırdı.
Bu versiyonu yükleyen oldu mu.?

Çevrimdışı muraty

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 1
Ynt: 4.35 Versiyonda hata
« Yanıtla #1 : 18.12.2015, 10:05 »
Yükledim sorunsuz çalışıyor.

Çevrimdışı zedem

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4.35 Versiyonda hata
« Yanıtla #2 : 18.12.2015, 11:33 »
İlginç.
Bilgisayarı bile 2 kere yeniden başlattım.İnternet bağlantım da sorunsuz görünüyor...
Ama yüklemeye başladığımda bu sorunla karşılaşıyorum.Bu sırada bile internet açık..
Güvenlik duvarı geliyor aklıma ama oda devre dışı...
Birde antivirüsü kontrol edeyim..


Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4.35 Versiyonda hata
« Yanıtla #3 : 18.12.2015, 11:47 »
Kaldır yeniden kur .

Çevrimdışı ToPrAcK

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: 4.35 Versiyonda hata
« Yanıtla #4 : 18.12.2015, 14:08 »
aynı sorunu dün yaşadım. akşam 17:00 saatlerinde. 1 saat uğraşmama rağmen çözülmemişti. sabah bıraktım sabah kurduğumda sorun olmadı.
logoyla görüşmüştüm daha sonrasnda mail atmış ama bende sorun düzelmişti.

Alıntı
Sistemde setupın internete çıkışını engelleyen bir durum olduğu durumda hata ile karşılaşır. admin kullanıcı ile makineye bağlı olun ve antivirüs,firewall devre dışı bırakıp modem de engelleme olup olmadığını kontrol ediniz. • Kurulmaya çalışılan bilgisayarda uygulamanın internet erişimi kısıtlanmış olabilir. • https://license1.logo.com.tr/logolicenseservice/tick.jpg adresine bağlanıp küçük resim görüntüleniyor mu? • Tomcat v.s. programların internete çıkışını engelleyecek herhangi bir antivirüs güvenlik duvarı v.s. kapatılmalıdır veya uygun konfigürasyona getirilmelidir. • DNS kayıtları eski kalmış olabilir.Superonline’a geçtiğimiz için IP adreslerimiz değişti. “193.192.108.81” adresi eski license1 sunucusu adresi. İşleri ip üzerinden değilde https://license1.logo.com.tr üzerinden denenmeli. Bu adrese ping atılarak dönen değeri isteyebiliriz. Eğer “193.192.108.81” IP adresi ping de görünüyorsa. DNS kayıtları eski kalmıştır. • Antivirüs, 3. Parti güvenlik yazılımları uygulamanın sunucularımıza bağlanmasını engelliyor olabilir. Bunlardaki konfigürasyonlar kontrol edilmeli ve uygulamayı engellemediğinden emin olunmalı. • Kurulum v.s. işlemlerin yapılacağı durumlarda bilgisayara tam yetkiye sahip yönetici hesabıyla bağlanıldığından emin olunmalı. • İnternet çıkışında proxy değiştiren uygulamaların kullanılması sunucularımıza bağlanılmasını engelleyebilir. • 443. ve 80. portlar açık olmalı.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: 4.35 Versiyonda hata
« Yanıtla #5 : 18.12.2015, 14:19 »
İlginç.
Bilgisayarı bile 2 kere yeniden başlattım.İnternet bağlantım da sorunsuz görünüyor...
Ama yüklemeye başladığımda bu sorunla karşılaşıyorum.Bu sırada bile internet açık..
Güvenlik duvarı geliyor aklıma ama oda devre dışı...
Birde antivirüsü kontrol edeyim..

Hersey normal ise setupda bozulmuş olabilir ,yeniden indirip de deneyebilirsiniz .