Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)

Gönderen Konu: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)  (Okunma sayısı 3845 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ahmets1

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Mrb Arkadaslar,

Maliyetlendirme sevisini calistiriyorum 18.09.2006 tarihinde mallar eksiye dusmus seklinde hata aliyorum fakat ekrana gelen ekranda negatif seviye miktari 0 gosteriyor ayni sekilde stoklarimi inceledigimdeve stoklarin ekstrelerini aldigimda depo bazinda ve tum depolarda urunlerimin hic birinin negatife dusmedigini goruyorum,

Ekte maliyetlendirme sonucunda verdigi raporun ekran goruntusunu gonderiyorum, maksimum dosya boyutu 128 kb oldugu icin depo baziinda aldigim ekstreleri gonderemiyorum,

Yardimci olursaniz sevinirim

Saygilar

Ahmet

Çevrimdışı admin

  • Uzman Kullanıcı
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 98
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #1 : 23.12.2006, 11:06 »
Merhaba

Bu şu sıralardaki en önemli konu. Negatif seviye ürünün o anki durumunun + olması değildir, siz o tarihte olmayan malı satmışsınız bundan dolayı negatif stok hatası veriyor. elinizde olmayan ürünü satıp 1 saniye sonrasına giriş yaparsanız bu negatif stok hatası olur. Bunun sebebi ise kısaca ve özce 1 saniye önce o ürün elinizde yoktu :)

Çevrimdışı ahmets1

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #2 : 23.12.2006, 15:28 »
Sayin Admin,

Malesef konu o sekilde gorundugu gibi degil, saniye meselesi degil sorun, cunku 18.09.2006 da negatif hatasi veriyor, ben 01.09.2006 tarihine 100 000 ad. mal giriyorum sorunun neden kaynaklandigini bulma adina bunu yapiyorum, fakat buna ragmet negatif seviye hatasi veriyor 18.09.2006 da 18.09.2006 tarihli ekstre aldigimda depomda biraz once girdigim 100 000  ad. ten dolayi depomda 100527 ad. oluyor buna ragmen maliyetlendirme servisi bu sekilde negatif hatasi veriyor ama ekstrede boyle bir hata yok zaten olmamasi icinde  100 000 ad. mal alimi giriyorum,

saygilar


Çevrimdışı admin

  • Uzman Kullanıcı
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 98
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #3 : 25.12.2006, 01:19 »
Sayın navigator

Eğer öncesine girdin de düzelmiyor ise stok toplamlarını çalıştır, düzelmez ise

TRUNCATE TABLE LG_FFF_DD_GNTOTST
TRUNCATE TABLE LG_FFF_DD_STINVTOT

query lerini çalıştır daha sonrasında toplamları çalıştır,

Tekrar sorunun çözülmez ise datanın incelenmesi gerekiyor Logo bayisine başvur :)

Çevrimdışı Navigator- Hbv Software

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 5
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #4 : 26.12.2006, 09:26 »
Admin beni anmış sanırım :)

Çevrimdışı admin

  • Uzman Kullanıcı
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 98
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #5 : 27.12.2006, 13:39 »
Rüyamda seni gördüm de :-*

Çevrimdışı Tayfun

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #6 : 22.01.2007, 12:29 »
Negative düşmeyi Ambar bazında takip ediyor program.O tarihte Ambarın bir tanesinde StokNegativ durumundadır. ;D

Çevrimdışı anar.xangeldiyev

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #7 : 27.05.2010, 11:01 »
Sayin logochular yilin sorunu negative ne zaman hall edilecek ? huh

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #8 : 29.05.2010, 09:27 »
Arkadaşlar , sistemde işlenmiş olan bir alım iade den dolayı negatif uyarısı alınıyordur ? Sorun alım iadenin iade ilişkilendirmesinin kaldırılıp GÜNCEL Maliyet seçilerek düzelecektir...

Sonradan fark ettim...  anaronline kardeş sitemiz de yenisin  ;) hayırlısı olsun...
« Son Düzenleme: 29.05.2010, 09:36 Gönderen: LsuErsoy »

Çevrimdışı membus

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 2
Ynt: Maliyetlendirme servisindeki hata (Negatif seviye)
« Yanıtla #9 : 13.01.2014, 20:21 »
Sayın navigator

Eğer öncesine girdin de düzelmiyor ise stok toplamlarını çalıştır, düzelmez ise

TRUNCATE TABLE LG_FFF_DD_GNTOTST
TRUNCATE TABLE LG_FFF_DD_STINVTOT

query lerini çalıştır daha sonrasında toplamları çalıştır,

Sayım Admin,

Daha önce alıntıdaki öneriyi sunmuşsunuz. Önerinizden beri çok uzun bir süre geçtiği için teyid etmek için soruyorum.

Şu anda Logo Go ShopManager 2.14.00.00 sürümünü kullanıyoruz.

Malzeme kartında toplam 20 kadar hareket var. Tarih ve saatler konusunda hiçbir problem yok. Satış İade de yok. Bakım da işe yaramıyor. Son çare olarak önerinizi düşünüyorum.

GNTOTST tablosu boş, ancak STINVTOT tablosunda 92 bin kayıt var. Bu tabloları TRUNCATE etmem problemi çözecekse, bunu uygulamamda başka bir sakınca var mıdır?

Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.