MBS CRM Entegrasyonu

Gönderen Konu: MBS CRM Entegrasyonu  (Okunma sayısı 1420 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı atakanacar

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
MBS CRM Entegrasyonu
« : 22.01.2009, 09:11 »
Merhaba Ben Unıty in mbs Crm Entegrasyonu Kımının MS CRM ıle mı Bırlık de calıstıgını Ogrenmek Isıtıyorum Yoksa GOCRM ıle mı Bırlıkde Calısıyor Bu konuda Yardımlarınızı Beklıyorum. ???

Çevrimdışı Erdoğan

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 27
  • Bilgi Paylaşıldıkca Değer Kazanır.
Ynt: MBS CRM Entegrasyonu
« Yanıtla #1 : 22.01.2009, 10:16 »
Selamlar
microsoft'un  crm i değil ;)

Çevrimdışı atakanacar

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: MBS CRM Entegrasyonu
« Yanıtla #2 : 22.01.2009, 10:28 »
Tesekur Ederim

Çevrimdışı Taner YILMAZ

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: -1
Ynt: MBS CRM Entegrasyonu
« Yanıtla #3 : 22.01.2009, 23:04 »
crm client yani müşteri ilişkileri demek hem alıcı hem satıcı anlamında çalışma mantıgı ve logognun kendi crm i bir uygulama bu ama microsoft crm ye göre aynı mantık ve uygulama. bunun çalışması içinde ortak bir server kullanmanız gerekiyor. Bu serverda şu an mylogo sitesi sanıyorum.
Yani güvenilir bir site ama takip edeni yok .Problemin olsa ilgilenen yok 2 yıldır bir türlü hesabmı bile aktif edemedim.
Mail attım cevap yok. İnanın logo dedinmi sular durulur bende ama logonun destek konusunda personelini biraz tezgahtar mantıgına cevirmesi gerekir müşteri ilişkileri logo personeli tarafında çok soguk yani ilgi göremediginizi telefonda hissedebiliyorsunuz.Kaç kez aradımsa yardımcı oluyorlar ama sanki gözünün içine bakar dururya birisi kalkasada bi gitse diye aynı öyle bir his veriyorlar telefonda.buda karşı müşterisini sogutuyor logodan.

Logo bu konuyu aşarsa Türkiyenin 1.numarası statüsüne müşteri ilişkileri ilede oturur ve başka program kullanan nerdeyse kalmaz.