LOGODAN TELEFONLA DESTEK ALMAK İSTEYEN HİÇ OLDUMU... :o

Gönderen Konu: LOGODAN TELEFONLA DESTEK ALMAK İSTEYEN HİÇ OLDUMU... :o  (Okunma sayısı 2735 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı alpay

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
 Değerli arkadaşlar, merak ediyorum. Bu kocaman ve büyük kuruluşun! telefon üzerinden desteği, aradığınız zaman hatta bekleme zamanınız, v.b. sizce nasıl. Allah  düşürmesin ama acaba düşen oldumu.
 
 İlkginç bir bilgi vereyim. Geçen bir forumda okumuştum. Adamcağız telefon üzerinden yeterli dsteği şifre yardımını alamadığı için lisanslı sahibi olduğu halde. programı kırmışda kullanmış. (gerçi lks nin ben hiç bir yerde creğini görmedim,bu konuda çok yetenekli programcıları var) ama düşünceye dikkt yani...

 YA SABIR YA ALLAH, MÜŞGÜLÜM SANA EMANET...... ;D

Çevrimdışı Tiger_Man

  • Logo Uzman Kullanıcı
  • ****
  • Karma: 23
Bayisi var o kadar. Bayi ile görüşseymiş madem. Lütfen sitede LOGO yu kötüleyici yazılar yazmayalım.  >:(
« Son Düzenleme: 17.02.2007, 17:31 Gönderen: Mustafa Bal »

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Adam haklı sanki logo sizin saatlerce ben bi şifre almak için bekleyeceksem başka programa geçerim bu logo nun hatası kendi hatasını düzeltsin o zaman

Çevrimdışı clementine

  • LOGO Bayi
  • Logo Kullanıcısı
  • *****
  • Karma: 3
Şifre almak için saatlerce beklenmiyor haksızlık edıyorsunuz bence.Tamam bazen destek alıken telefonda bekleme suremız uzayabılıyor ama  hangımız sorunları anında cozebılıyoruz kı?

Çevrimdışı artsistem

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
  • Logo Destek Uzmanı
Beklemek yerine siteden şifre alınabilir.Siteden şifre alınamıyorsa ozaman 5 kereden fazla şifre alınmış demektir. Bu durumda da oradan şifre yetkilisi birisi ile görüşmek gerekiyor ama adamlar ne yapsın çok yüksek adette kullanıcı var ve mantık olarakta bu işin %80 i netten çözülüyor robot otomatik şifrede veriyor. Geri kalan sürenin çokta uzun sürdüğüne hiç denk gelmedim ki en az 500 kere şifre almışımdır.
Serkan Kekik
Art Sistem Bilgisayar
Logo Destek
www.artsistem.com

Çevrimdışı Fatihcamli

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
  • Tiger Sonuçta hayvan Yönetmessen Zarar edersin
Birde Türk telekom logo desteği arayanlara kıyak yapıyor 1 mart itibari ile Yurt içi tüm sabil telefon görüşmeleri şehir içi fiyatına yapılacakmış. Ayrıca logo'dan şifre almak çok basit hiç bir zaman 4-5 dk. beklediğimi hatırlamıyorum. defalarca şifre almama rağmen son kullanıcı şifreyi alıyor ve nasıl alması gerektiğini bilmiyorsa logonun problemi değil. Programı bayiden almamışsa suç onun. Yanlışım varsa düzeltin lütfeen 

Saygılar

Çevrimdışı tinan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
Ben 2007 dönem başında 2 kere şifre aldım ama bi problem olmadı.
İlk şifreyi internetten aldım. 2. kez şifre için telefon ettim ve benden şifre talebinde bulunduğuma dair bir yazı faksı istediler. Faks gönderdikten sonra aradım bana sorgusuz sualsiz şifre verdiler.

Yorumları okuyunca kendimi bu konuda şanslı hissettim  8)

Çevrimdışı Navigator- Hbv Software

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 5
Evet logoyu kötülemeyin Allah taş eder  >:(

Çevrimdışı yakinhali

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: -1
tamam haklısınız ama desteğe nedemeli acaba?
mesela lks2 veya diğer leri yeni çıkan vistanın hangi sürümünde çalışıyor diye telefonda sorayım dedim, soramazsın dediler
sebeb telefon destağim yokmuş. Tamam ben program için destek istemedim ki, sadece terfi etmeyi düşünüyoruz hangi
vista sürümünü tavsiye edersiniz dedim ama malesef.

sahi bu hususta bilgisi olan arkadaşlar cevap verirlerse sevinirim, mesela home versiyonlarda çalışmıyormuş galiba

Çevrimdışı Tiger_Man

  • Logo Uzman Kullanıcı
  • ****
  • Karma: 23
LOGODAN TELEFONLA DESTEK ALMAK İSTEYEN HİÇ OLDUMU... :o
« Yanıtla #9 : 02.05.2007, 17:37 »
1.60.02 yi indir. İncele. Logo babasının hayrına sana telefon destek vermez. Telefon destek sözleşmen yoksa niye versinki.
Parana kıy. Ara Logo bayisini. Paran yoksa da beni ara. Ben sana yardımcı olurum.

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Arkadaşlar her şeyi para olarak görüyorsunuz çok ayıp

Çevrimdışı Fatihcamli

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: -1
  • Tiger Sonuçta hayvan Yönetmessen Zarar edersin
Hayat Kötü Kollamak lazım

ARTI-B

  • Ziyaretçi
Arkadaşlar, Her şeyi herkez bilemez, Bu yüzdende LOGO Bayileri var. İlk Set aldığınızda itibaren 3 ay içerisinde logodan Telefon desteği alabilirsiniz (kullanıcı kayıt kartınızı gönderdikten sonra, Sonrasında, Türkiye genelinde yüzlerce bayisi var. Onlardan yardım alabilirsiniz. İnternet üzerinden İki kez şifre alma hakkınız var sonrasında Şifre servisine Fax çekerek Tekrar Tekrar şifre alabilirsiniz, Herhangi Bir kızıtlama yok. Bu kadar mükkemmel bir program olduğunu düşürünür ve Türkiye hatta dünyaya yayılmış bir program için biraz yogunluk tabi ki olacaktır. Unutmayın ki, Logo kullanıcısi olmak bir ayrıcalıktır. Hepimiz burdan ekmeğimizi kazanıyoruz. Doğru insanlarla çalışırsanız, problem nedir bilmezsiniz. Unutmayın LOGO Programları ile yapılamayan hiçbirşey yok. Yapmasını bilirseniz. Teşekkürler. Birde Kötüsünü görmediğimiz için bu şekilde düşünüyoruz. Ben çok gördüm insanların ellerinde 3-4 farklı programları var sonradan LOGO programına geçmişler ve çok memnunlar. Her güzelin bir kusuru vardır. Bukadar yeter herhalde.

Çevrimdışı kutlucan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 4
  • You Must Live for Execution of Dreams
Bu konuya bir de ben yorum getirmek istiyorum. Biz şirket olarak hem LOGO hem de ETA nın bayisiyiz. Benim mesleğim bilgisayar sistem uzmanlığı 2 yıla kadar cari kartın anlamının ne olduğunu bile bilmezdim. Ortalarda bi cari dir stoktur vs. dönüyor ama  :) beni ilgilendiren konu olmadığından çok ta üzerine düşmedim ama öyle bir zaman geldi ki programın desteğini vermek durumunda kaldım. Hem ETA nın hem de LOGO nun (hiç bir eğitim almadan düşe kalka) ve gün geldi programın desteğini rahatlıkla verir duruma geldim. Şimdi gelelim asıl konumuza ben ETA yıda LOGO yuda bildiğim için arasında karşılaştırma yapıyorum ve diyorumki LOGO çok güzel bir program ama mükemmel değil. E zaten LOGO da bunu inkar etmiyor. Dikkat ederseniz lisansın üzerinde maddelerde bunu da belirtmiştir. Mesela ETA7 versiyonda olup ta LOGO da olmayan modüller var. Benim müşterim 10 yıllık ETA kullanıcısıyken TIGER e geçiş yaptırdım. Kadın başımın etini yese de oda biliyor ki iş yükünün büyük kısmını üzerinden atmış durumda ETA onda alışkanlık yaptığından şikayetçi oluyor. Sözün özü ben ETA kullanıcılarımı LOGO ya teşvik ediyorum. Çünkü gerek modülleriyle gerek kullanıcılar açısından kullanım kolaylığıyla gerekse LOGO DESTEK EKİBİYLE (Arkadaşlar işlerinde iyiler kimse serzenişte bulunmasın) çok güzel bir program. BEN LOGOYU SEVİYORUM YA  :)

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
LOGODAN TELEFONLA DESTEK ALMAK İSTEYEN HİÇ OLDUMU... :o
« Yanıtla #14 : 02.11.2007, 01:44 »
Merhaba kutlucan ;

yorumun çok güzel , gerçekden çok beğendim ...TEST deviri yaparken canım sıkıldığı için konularda geziyordum...

tek sorun saat 22:00 de başladığım TİGER2 de devir işlemi 2 GHz 1.5 GB ramli PC imde Mali dönem bağımsız 2 yıllık veri bulunan firmada (TİGER2 DEMO ) 4 saattir devam ediyor ve yaptığım hesaplamalara göre sabah uyandığımda devir devam ediyor olacak.......meslek kazasına uğradım anlayacağınız....tavsiyem TİGER2 nin devirini test etmeniz...Tabiki DEVİR filtrelerinde her türlü parametre FULL olumlu kullanılmıştır , COST dahil...:)