Logo Destek
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.) => e-defter - e-fatura - Logo Connect => Konuyu başlatan: lfkaya - 27.05.2020, 20:16
-
Arkadaşlar Sistemin HDD si bozuldu enson yedek 4 gün öncesine ait bu neden le bazı sıkıntılarım var aşağıda listesini çıkardım bu sorunlarımın çözümü konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim
1- Son yedekden hdd bozulana kadar geçen sürede kesilip gönderilen earşiv ve efatura dosyalarını diyalogo dan indirip içeri alabilirmiyim
2- Son yedekden hdd bozulana kadar geçen sürede alınan efatura dosyaları connect programında göremiyorum (Diyalogo Sitesinde Var)
bu nedenle go3 e aktaramıyorum bunları connect programında nasıl tekrar görebilirim
-
Diyalogo gelen e faturalar kısmında alınan filtresinde faturaları listeleyip statüsünü alınmadı yaparsanız connectten gönde al yapınca faturalar gelecektir.
E arşiv faturalarını da tekrar işleyebilirsiniz. (Bunun haricinde benim bir önerim bulunmamaktadır-Farklı bir yöntem varsa forumda size yardımcı olunacaktır.)
-
İlginize Teşekkürler anladıım gönderdiim earşiv faturasını tek tek yeniden gireceğim eki bu faturaları eki bu faturaları yeniden girince durumunu gönderilmiş nasıl yapacağım (connect üzerinden veya sql server den)
-
Portaldan giden e arşiv faturalarınız başarılı olarak rapor dosyasına yazılmış ise faturaları kestikten sonra Go3 veritabanında ilgili firma\dönemin EARCHIVEDET tablosunda EARCHIVESTATUS alanını 2 olarak değiştirirseniz. Fatura statüleri (Rapor dosyasına yazıldı) olacaktır
-
Gönderim sırasında hataya düşmüş earşiv faturasını slmek için EARCHIVESTATUS= değerini 0 yaptığımda fatura içinde düzeltme yapabiliyorum ve kayıt yapabiliyorum faturayı iptal etmeye kalktığımda e-Arşiv faturaları, statüsü sunucuya iletildi değerinde ise fatura silinemez mesajı veriyor veritabanından hangi değeri değiştirerek silebilirim
-
Statü E arşiv faturası oluşturulacak ise fatura çıkarılabiliyor.
-
EARCHIVE de STATUS= değerini 0 yaptım başka nerede veya ne yapmam lazım