gold klasik client problemi

Gönderen Konu: gold klasik client problemi  (Okunma sayısı 1126 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı haşim

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
gold klasik client problemi
« : 08.01.2008, 13:41 »
merhaba logo gold klasik 3.16 kurulu olan servera format atmak gerekiyordu c: deki logo klasörünü d ye aldım ve server kurulum yapıp tekrar c: ye logo klasörünü geri yükledim ve daha sonrada bitriv kurdum serverda logo çalışıyor fakat kullanıcı larda çalıştırdığim zaman hata 161 dosya net.dta diye bir uyarı veriyor ve devam etmek için ara tuşa basın diyor sonrada kapanıyor bu sorunu nasıl aşabilirim teşekkürler

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
gold klasik client problemi
« Yanıtla #1 : 08.01.2008, 14:41 »
Client tarafında GOLD.BAT dosyası oluşturup , Btrieve için Brequest , NT Btreive için BreqNT nin SET edilmesi gerekir....ama tam olarak hatırlayamıyorum.

Çevrimdışı haşim

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: gold klasik client problemi
« Yanıtla #2 : 08.01.2008, 14:52 »
daha önce çalışır vaziyette iken bat dosyasının içeriği şöyle idi

@echo off
bdosstub
gold

birde server dan şimdi farkına vardım ticari sistem menusunden firma numarsı girdiğimde hata 86 file table full dosya :VERI204\emuhacc.204
veri dosyası açılmıyor 727 devam etmek için bir tuşa bas diyor basıncada kapanıyor

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Ynt: gold klasik client problemi
« Yanıtla #3 : 08.01.2008, 16:19 »
daha önce çalışır vaziyette iken bat dosyasının içeriği şöyle idi

@echo off
bdosstub
gold

birde server dan şimdi farkına vardım ticari sistem menusunden firma numarsı girdiğimde hata 86 file table full dosya :VERI204\emuhacc.204
veri dosyası açılmıyor 727 devam etmek için bir tuşa bas diyor basıncada kapanıyor


İşletim sistemi Nedir ? Eğer Novell üzerinde çalıştırıyorsanız , Novelin dosya yapısından dolayı Btrieve veritabanı dosyaları kopyalandıkları ortama SALT okunur olarak aktarılmış olabilirler , Btrieve üzerinden ilgili Veritabanı dosylarının SALT OKUNUR durumda olup olmadığı kontrol edilmeli...

ilk aldığınız hata da sanırım Hata 161 değil , hata 16 olsa gerek...

ilgili emuhacc.204 dosyası için Btrieve deki Recovery uygulamasını çalıştırıp , Dosya için kurtarma yapmanız gerekebilir,
Kurtarma yapacağınız dosyanın boyutu 3-4 misli büyüyebilir...

büyüye dosyayı küçültmek içinde bir patch dosyasından yaralanılıyordu...

açıkcası , bütün bunları hafızamın bir köşesinden sallıyorum...oturaklı salladığımı düşünüyorum...

taktir edersiniz ki , 7-8 yıldır desteğini vermediğim konular bunlar :)

kolay gelsin , iyi çalışmalar...

Çevrimdışı ceyar

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: gold klasik client problemi
« Yanıtla #4 : 28.02.2008, 16:27 »
 
daha önce çalışır vaziyette iken bat dosyasının içeriği şöyle idi

@echo off
bdosstub
gold

birde server dan şimdi farkına vardım ticari sistem menusunden firma numarsı girdiğimde hata 86 file table full dosya :VERI204\emuhacc.204
veri dosyası açılmıyor 727 devam etmek için bir tuşa bas diyor basıncada kapanıyor

merhaba, gold 1.13 verisonunu çalıştırmam gerek ama btrieve yüklenmemiş uyarısı alıyorum. btrieve kurulumunu nasıl yapabilirim
mesela yukarıdaki bat dosyası içeriğinde 2. satırda olan bdosstub parametresini neye göre belirliyoruz
« Son Düzenleme: 28.02.2008, 16:30 Gönderen: ceyar »