Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...

Gönderen Konu: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...  (Okunma sayısı 3217 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« : 26.01.2012, 15:54 »
Arkadaşlar GO 1.80 kullanıyorum V2.10 geçmek istedim Yükledim herşey normaldi Kurulum bittikten sonra Aşağıdaki hataları aldım.

GO ya Girerken Aldığım Hata Mesajı....




GOSYS ye Girerken Aldığım Hata Mesajı....



Burada İşletim sistemi güncellemesi derken hangisini kasdediuorki acaba çünkü güncellemelere baktığımda bir çok güncelleme vardır ama ben hepsini yüklemek istemiyorum.

Şimdiden Teşekkürler.

Kolaygelsin.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #1 : 26.01.2012, 15:57 »
Arkadaşlar GO 1.80 kullanıyorum V2.10 geçmek istedim Yükledim herşey normaldi Kurulum bittikten sonra Aşağıdaki hataları aldım.

GO ya Girerken Aldığım Hata Mesajı....




GOSYS ye Girerken Aldığım Hata Mesajı....



Burada İşletim sistemi güncellemesi derken hangisini kasdediuorki acaba çünkü güncellemelere baktığımda bir çok güncelleme vardır ama ben hepsini yüklemek istemiyorum.

Şimdiden Teşekkürler.

Kolaygelsin.

Çözümü Çok basit olan Bu soru sitede 50 kere cvplanmısdır  .

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #2 : 26.01.2012, 16:06 »
İki bölümde birden hata verdiği için ne diye aratacağımı bilemedim.Ben yinede bi arayam bulabilecekmiyim.Keşke mesaj yazmışken çözmüde söyleyivereydiniz Birol Bey :))

Neyse Teşekkürler.Bi arayayım ozaman.

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #3 : 26.01.2012, 17:29 »
Birol Bey araştırma yaptım ve aşağıdaki koda anlatılanları aynen yaptım fakat sorun devam ediyor.

http://www.logodestek.gen.tr/index.php?topic=8334.0;topicseen

Sizin bu konuyla ilgili bir fikriniz varmıdır acaba .
Hem GO Hemde GO Yönetim açılmıyor.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #4 : 26.01.2012, 17:33 »
İki bölümde birden hata verdiği için ne diye aratacağımı bilemedim.Ben yinede bi arayam bulabilecekmiyim.Keşke mesaj yazmışken çözmüde söyleyivereydiniz Birol Bey :))

Neyse Teşekkürler.Bi arayayım ozaman.

Hocam hadi ingilizcen yok ,Turkce demi ,sana diyorki ,ey windows xp sp3 sahibi olan kullanıcı ,logoyu calistirman icin ,guncellestirmelerden biri eksik,logo Resource katalogu altindaki sahip oldugun işletim sistemine ait .exe yi cALİSTİR (windows xp tr or eng) sonra bilgisayarini yeniden baslat ,eger MDAC son surumu sende varsa gerek yok .

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #5 : 26.01.2012, 17:35 »
İki bölümde birden hata verdiği için ne diye aratacağımı bilemedim.Ben yinede bi arayam bulabilecekmiyim.Keşke mesaj yazmışken çözmüde söyleyivereydiniz Birol Bey :))

Neyse Teşekkürler.Bi arayayım ozaman.

Hocam hadi ingilizcen yok ,Turkce demi ,sana diyorki ,ey windows xp sp3 sahibi olan kullanıcı ,logoyu calistirman icin ,guncellestirmelerden biri eksik,logo Resource katalogu altindaki sahip oldugun işletim sistemine ait .exe yi cALİSTİR (windows xp tr or eng) sonra bilgisayarini yeniden baslat ,eger MDAC son surumu sende varsa gerek yok .

Eger dogru işlemleri yaptıgın halde sorun devam ediyorsa , Bizde bi tabir var (Araya bi seyler sıkışmış diye) Destek almanı oneririm .

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #6 : 27.01.2012, 14:05 »
Birol bey Cevap için Teşekkürler.
Yukardaki güzel ve dikkat çekici analatımdan sonra Günclleme işlemini hallettim ,ordaki yanlışımda şuymuş ben Resource kataloğu denilince kafam Auto olarak Windows altında Resource kataloğuna gitti senin anlatımınla onuda hallettim boylelikle Türkçemde gelişti biraz :)))

Yalnız güncelleme işleminden sonra GOSYS ye girmemde sorun kalmadı ama GO programına hala giremiyorum oradaki sorun hala devam ediyor.Bu site ve diğer nette anlatılanrı yani Güvenlik duvarına port ekledim Hizmetlerden go yu restart ettim vs.. olmadı başka ne olabilir bilginiz vardır umarım.

Alıntı
Eger dogru işlemleri yaptıgın halde sorun devam ediyorsa , Bizde bi tabir var (Araya bi seyler sıkışmış diye) Destek almanı oneririm .

yukdaki duruma gelince para konusunda malum işlem durgun ,Patrona versiyon değiştiyom boyle boyle sorun var desem ne gereği vardı vs... diyecek sonuçta normalde sorun yokken ben sorun yaşatmış gibi olacağım ,zaten versiyon değişiminede sanırım sizdiniz bir postta hala GO 1.80 kullnıyorsunuz arada 30 Versiyon var nerdeyse hiç insan merek etmez gibi bir şey demiştiniz ondan sonra taktım versiyon değişimine kafayı inşaallah bunuda hallederim.


Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #7 : 27.01.2012, 15:40 »
İlk sorunda olduğu gibi bundada dikkat eksigi, yogunlas mantikli duşun kesin cozuceksin, amacımız cvp vermekden çok size öğreterek bunu yaptırmak , faydasını goruceksin

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #8 : 27.01.2012, 19:58 »
Birol Bey dediğinizde çok haklısınız insan kendi yaptığı şeyleri hem unutma dolayısıyla öğretici olmuş olu.Bende zaten Yoğunlaşa yoğunlaşa Buharlaşmak üzereyim :)))

Peki ozan biraz ipucu verseniz mesela cevap bu resimdeki uyarının içindemi yada bildiğiniz yoldan biraz ipucu verseniz.



Mesela burda Ey LOGO kullanıcısı sorun şurda gibi bişey diyormu :)))

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #9 : 27.01.2012, 20:35 »
Cvp > terminal ile sunucu arasindaki bağlantı tanimlari !

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #10 : 28.01.2012, 16:02 »
Cvp > terminal ile sunucu arasindaki bağlantı tanimlari !

Birol Bey Tam olarak sorunun cevabını anlatırmısınız.Çünkü baktım araştırdım bi türlü çözemedim,Artık mecburen Havlu attım:(((Zaten bu Versiyon ve sql Yükseltmeden hep uzak durmuştum meraklandım yapayım dedim olmadı malesef.

Şu işlemdeki sorunu anlatırsanız sevinirim.

Şimdiden Teşekkürler.

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #11 : 03.02.2012, 14:11 »
Birol bey sonunda GO V2.10 geçtim Yardımlarınız için Teşekkürler.

Benim gibi V2.10  geçişle ilgili sorunları olabilecekler için Kaynak olmasını umaraktan Sorunun çözümünü elimden geldiği kadar açıklayaraktan anlatacağımki bu şekilde sorunu olanlar Uğraşmazsın.

Sorunun Çözümüne gelince :

1-GOSYS ye Girerken Aldığım Hatanın çözümü ....

BU HATA nın Çözümü..



1Yukardaki hatanın çözümü için "C:\Program Files\LOGO\Go\RESOURCE\UP_Date" girerek İşletim sisteminiz Hangi Dil ve Sürüm ise ona göre "Windows XP Turkish Msadce UP_Date" UP_Date sini yüklüyorsunuz.Benim işletim sistemim TR XP olduğundan bu UP_Date yazdım siz kendinize uygun yamayı Yüklüyeceksiniz.
"UP_Date" arasındaki "_ " işareti olmayacak yoksa yasak kelime engeline takıldığından ben "_" işareti koydum.
Aşağıdaki Resim gibi,




2-Aşağıdaki Resimdeki Hatanın yani Programa Girerken Aldığım Hata....

GO ya Girerken Aldığım Hata Mesajı....



2-Yukardaki Resimdeki Hatanın Çözümüne gelince "C:\Program Files\LOGO\Go" Altında yani GO programınız nerede yüklüyse O Dizin altında "LGCONFIG" Dsoyasını Çalıştırınız ,
Kullanıcı Adı : sa
Şifre : genelde Boş dur.

Eğer "LGCONFIG" dosyasını da doğru şifre ve kullanıcı adı girdiyseniz Aşağıdaki resimdeki gibi bir pencere açılacaktır.Yanlışsa 3 denemeden sonra Kapanır.

Açılacak olan Pencere bu şekildedir.



Şifreyi Bilmiyorsanız yani LGCONFIG e giriş yapamıyorsanız Başlat tan Çalıştırı açınız ve "LGCONFIG" Dosyasını Sürükle Bırak yöntemiyle çalıştır üzerine bırakınız aşağıdaki şekilde dosyanın yalo belirecektir.Sonuna bir BOŞLUK bırakıp  "INFO" eklediğinizde "LGCONFIG" Dosyası Yukardaki Resimdeki Şekilde Açılacaktır.
"LGCONFIG" Öneğin Şu şekilde Dizin yolu olacaktır.

"C:\Program Files\LOGO\Go\LGCONFIG.exe" INFO  

Buraya Kadar Herşey tamamsa "LGCONFIG" Girdiyseniz Yukarda resimde görüldüğü gibi En sağdaki "License Server İnformation" tıklayınız Açılan Pencere Yukardaki Resimdeki gibi olacaktır.IP Adres Yazan Yere Kendi Bilgisayarınız Adı neyse onu yazacaksınız.Bilgisayar Adı öğrenmek için ,

Bilgisayarım /Sağ cklik ,Özellikler Bilgisayar Adı var Oradaki isimle aynı olacaktır.Örnek Resimdeki gibi...



Buraya kadar herşey tamamsa muhtemelen Program sorunsuz açılacaktır.

Programa giriş yapmadan evvelde GOSYS den Tabloları sürüme göre güncellemeyi unutmayınız. Benim gibi:))

Tabloları Sürüme Güncelleyi Bilmeyenler için Aşağıda resimli olarak gösterilmiştir.

GOSYS yi açıp Firmaları seçiniz Güncellemek istediğiniz Firma Üzerine gelip aşağıdaki resimdeki gibi Tabloları güncelleme yi seçiniz.



Bu işlemleri yaptıktan sonra Hala sorun devam ediyorsa Denetim Masası/Yönetimsel Araçlardan/Hizmetleri Açınız .

Resimdeki gibi...


Hizmetlere Girdiğinizde "LOGO_GO_Service 2.10." Aracına Sağ Click özellikler Yapınız.Başlangıç türünü "Otomatik" Yapınız.Araç çalışmıyorsa Başlat Deyip Başlatınız.
Resimdeki Bölüm..




Bu işlemden sonra Eski versiyondaki tüm bölümlere ulaşabiliyorsunuz.

Bu konuda Yardımcı olan Birol Beye Teşekkürlerimi Borç Bilirim :)))

Kolaygele.
« Son Düzenleme: 03.02.2012, 15:26 Gönderen: bysansar825 »

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #12 : 03.02.2012, 14:23 »
Valla Bravo Bu kadar uzun cvp .Herhalde Kandil kıyagı :)

Çevrimdışı bysansar825

  • Logo Kullanıcısı
  • **
  • Karma: 0
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #13 : 03.02.2012, 14:44 »
Valla Bravo Bu kadar uzun cvp .Herhalde Kandil kıyagı :)

Birol Bey Malum seninde dediğin gibi aslında çok basit bir işlem için Püf npktasını bilmediğimden Çok uğraştığım için Başka arkadaşlar benim gibi yorulmasın istedim.bu konuyla ilgili çok site dolaştım hiç kimse çok detaya girmeden anlatım yaptığı için bilgi toplamak bulmak zor oluyor .bu site ve sizlerin sayesinde burda çok şeyler öğrendim bari bu siteye de bildiğim bir konuda faydam olsun dedim :)))

Umarım Faydalı olur.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Versiyon Değişiminde Hata Alıyorum...
« Yanıtla #14 : 03.02.2012, 16:04 »
Valla Bravo Bu kadar uzun cvp .Herhalde Kandil kıyagı :)

Birol Bey Malum seninde dediğin gibi aslında çok basit bir işlem için Püf npktasını bilmediğimden Çok uğraştığım için Başka arkadaşlar benim gibi yorulmasın istedim.bu konuyla ilgili çok site dolaştım hiç kimse çok detaya girmeden anlatım yaptığı için bilgi toplamak bulmak zor oluyor .bu site ve sizlerin sayesinde burda çok şeyler öğrendim bari bu siteye de bildiğim bir konuda faydam olsun dedim :)))

Umarım Faydalı olur.

Konunun özü aslında sen şuan bu sorun hangi sistemde karşına çıkarsa çıksın ,yada ilerdeki versiyon gecçişlerinde bunu tam anlamıyla anlamanı saglamakdı amacımız ,ve ilk başlarda biraz negatif algılansada seni buna teşvik edip aklından çıkmayacak şekilde kalıcı olarak ögrenmeni sağladık ,senin de ayagına sağlık her zaman bekleriz .iyi kandiller .