Logo Destek

Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.) => Tiger 3 Enterprise => Konuyu başlatan: elifdemirci - 18.10.2019, 11:29

Başlık: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk
Gönderen: elifdemirci - 18.10.2019, 11:29
Merhaba ,

Maliyetlendirme servisini çalıştırdığımda ürün negatife düşmediği takdirde negatife düşmüş uyarısı alıyorum.
1- İade işlemi yoktur
2- Aynı gün içindeki giriş çıkışların saatleride kontrol edildi
3- üretime bağlı herhangi bir sarf fişi de yok.
Yanlız o tarihte ihtacat faturası var bu etkiler mi? Etkilese dahi nasıl kontrol edilebilir. Ya da başka alternatif çözümü var mıdır ? Logo ile birçok kez irtibata geçtim çözüm olmadı. Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk
Gönderen: MYERP - 19.10.2019, 11:25
Birbirinden bağımsız gibi gözükse de içiçe geçmiş bir çok nedenden dolayı olabilir.
AMG, giriş- çıkış, iade, iade maliyet türü, giriş çıkış saat farkları kontrol edilebilir. Malzeme Birim katsayıları karışmış olabilir.
Başlık: Ynt: Maliyetlendirme Servisinde Negatif Uyarısı Hk
Gönderen: ByBirol® - 19.10.2019, 14:41
ilgili stok ile iligli T-SQL üzerinden kontrol gerçekleştirin .