Start yedek işlemi
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
giriş yapın
veya
kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Haberler:
Alexa.com 190746 (World) - 4615 (TR)
Ana Sayfa
Yardım
Giriş Yap
Kayıt Ol
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
Logo Start
»
Start yedek işlemi
« önceki
sonraki »
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Aşağı git
Gönderen
Konu: Start yedek işlemi (Okunma sayısı 671 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
anubis1983
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Start yedek işlemi
«
:
20.04.2018, 14:06 »
Sayın ustalar merhaba.
pc ye ssd disk alıp taktım ve startı diğer diske kurdum. sql manager 2012 üzerinden de yedeği aldım. ssd deki windowsa da sql manager ve startı kurdum. veritabanı tanımlandı. startın içi boş olarak aktif çalışıyor.
İş yedeği o veritabanı üzerine atmaya gelince su hatayı alıyorum. acaba nedendir bu ve çözümü nedir ?
Kayıtlı
vedat_ozer
Ziyaretçi
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #1 :
20.04.2018, 14:30 »
Selamlar,
Yerinde incelenmesi daha iyi olur fakat şuan için sadece bulunduğunuz ekranda Options bölümünde (WITH REPLACE) işaretleyip deneyin.
Kayıtlı
anubis1983
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #2 :
20.04.2018, 14:33 »
ikinci resimdeki en üstteki ayar degil mi vedat hocam.
onu seçip denedim zaten ama gene de bu hatayı aldım.
Kayıtlı
vedat_ozer
Ziyaretçi
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #3 :
20.04.2018, 14:42 »
Selamlar,
Bende aynı problemi yaşamıştım bir ara şöyle çözdüm sql datayı ekledim sonrasında confıg içinde database ismini yazdım çözdüm sizde start var bunu yermi bilmem deneyin.
Kayıtlı
anubis1983
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #4 :
20.04.2018, 14:46 »
yemeyebilir
vtyonet üzerinden yedek alıp yeni kuruluma ordan geri yükleme yaptım. veriler geldi görünüyor da acaba burada yedek alıp getirmedigi herhangi birşey olur mu ?
Kayıtlı
vedat_ozer
Ziyaretçi
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #5 :
20.04.2018, 14:53 »
Bu tür konularda mutlaka bir uzman ile yapılmasını tavsiye ederim. Ki ben bile bu konularda çözüm ortağını çağırıp ona yaptırıyorum. Sebebi bilmediğimden değil sorumluluk almam ben yapsam bir kuruş vermezler en azında adamcağız kazansın
Sizde bir uzmandan yardın alın..
Kayıtlı
anubis1983
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #6 :
20.04.2018, 15:05 »
tabi sizin dediginizde dogru
ama işyeri kendime ait olunca kendim çözerim diye düşünüyordum..
kendime vermiş olurum ücreti de..
vtyonet üzerinden aldıgım yedek tam olarak geldi gibi görünüyor. umarım eksik yoktur:)
Kayıtlı
vedat_ozer
Ziyaretçi
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #7 :
20.04.2018, 16:43 »
Hayırlı uğurlu olsun
Kayıtlı
yken
Logo Kullanıcısı
Karma: 0
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #8 :
20.04.2018, 17:27 »
VTyönet kullanımı öneriliyor mu?
Kayıtlı
anubis1983
Yeni Kullanıcı
Karma: 0
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #9 :
20.04.2018, 17:33 »
önerilmiyor mu ? yanlış mı yaptım yoksa?
Kayıtlı
ByBirol®
Logo Sistem Administrator
Logo Uzmanı
Karma: 18
admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Start yedek işlemi
«
Yanıtla #10 :
20.04.2018, 17:53 »
sorun yok .
Kayıtlı
Yazdır
Sayfa: [
1
]
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Logo Destek
»
Logo Plus Acil Destek (Plus versiyonlarına artık buradan destek verilecektir.)
»
Logo Start
»
Start yedek işlemi