Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar

Gönderen Konu: Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar  (Okunma sayısı 1720 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Gundarin

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar
« : 09.04.2014, 13:48 »
Selam,

İlk aldığımızda Logo Start gayet iyi çalışıyordu. Logo'yu aldığımız bayii bizden yıllık kullanım parası, LEM Parası, Güncelleme Parası vs alıyor.

Gecen yıl yapılan güncelleme gayet düzgün çalışan programa 2-3 bug getirdi. Neyse onlara alıştık. Bu yılda bir güncelleme yaptılar. Gayet güzel çalışan program hepten kötü çalışan bir program oldu.

Şu andaki sorunlar;

1-) İlk 3 ayın Envanter raporunu Muhasebeye vermem gerekiyor. Ayın 9'u oldu hala bekliyorlar. Veremiyorum çünkü Logo Start dökümü yapıyor, stok rakamları tamam ama tüm (istisnasız hepsi) malların değeri sıfır gözüküyor. Fatura, İrsaliyeyi normal kesiyorum ama envanterde değerler yok. 2 yıldır raporları normal alıyordum. Sağolsun güncelleme bunu bozdu.

Ayrıca eskiden bu raporu 2-3 dakikada alıyordum. Şimdi 30 dakika sürüyor (abartısız en az 30 dakika, dikkat çekmek için abartılmış olan bir süre değil) ve rapor esnasında bilgisayar donmuş gibi oluyor. Haydi süresi önemli değil bekleriz ama raporda tüm değerler sıfır olarak gözüküyor.

2-) Program eskiden 30-40 saniyede açılıyordu. Şimdi 10 dakikada (abartısız en az 10 dakika) açılıyor. Programı açmayı unuttuğumda (yaptığım tonla başka iş var, Logo'nun başında değilim bütün gün) ve müşteri fatura istediğinde 10 dakika programın açılmasını, 5 dakika kesilmesini, dökülmesini toplamda 15 dakika (en az) bekliyor. Açıkçası müşterilere karşı mahçup duruma düşüyoruz, normal olarak da Patronlar bu duruma kızıyor, patronlara durumu anlattım. Logo'dan vazgeçmek aşamasına geldiler.

3-) Fatura kesip, İrsaliye'yi döktükten sonra, yeni fatura kestiğinizde irsaliyeler güncellenmiyor. O iş yoğunluğunda dökümü gönderiyorsunuz ama ne yazık ki bir önceki İrsaliyeyi döküyor. En az 10 tane irsaliye iptal oldu şimdiye kadar. Daha önce böyle bir durum yoktu. İrsaliyeler Fatura kesilir kesilmez güncelleniyordu. Buda Güncelleme ile gelen yeni bir özellik (!) sanırım.

Sorunlarımız genel olarak böyle. Bayiinize güncelleme istemediğimizi söylememize rağmen 10 dakika telefonda birçok neden anlattı, neyse tamam dedik, programı yapanlara destek olsun dedik, parasını ödedik ama sonucunda programımız kullanılmaz halde.

Bayiiye telefonda durumu anlattık. Dönüş yapacaklarını söylediler ama hala arayan soran yok ve muhasebede hala raporu bekliyor. Parayı alma döneminde devamlı arayan (Ki Bayiinin en yoğun dönemi) bayii, işlerinin yoğun olmadığı bu dönemde nedense arayıp sormuyor.

« Son Düzenleme: 09.04.2014, 13:50 Gönderen: Gundarin »

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar
« Yanıtla #1 : 09.04.2014, 14:05 »
Bilgisayarınızı yada bayinizi değiştirin :) yapınızın ise incelenmesi gerekir .

Çevrimdışı Gundarin

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar
« Yanıtla #2 : 09.04.2014, 15:00 »
Bilgisayarımız zaten yeni, Logo Start ile aynı zamanda alındı. Ya Logo'yu satan Bayii'den yada onların tavsiye ettiği bir yerden alındı. Sonuçta onların istediği bilgisayar alındı. Logo Start'da zaten 2 yıldır çok hızlı bir şekilde çalışıyordu. Ne olduysa bu yılki güncelleme ile oldu.

Güncelleme'leriniz tüm işletim sistemlerinde ve çeşitli bilgisayarlarda deneniyor mu? Hatalar ufak güncellemelerle hemen düzeltiliyor mu? Düzeltiliyorsa Bayiilerinizin hepsi bu durumdan haberdar mı? Haberdarsa hemen müşterileri ile irtibata geçip gerekli güncellemeler yapılıyor mu? Yoksa para alma dönemini mi bekliyorlar?

Aslında böyle ufak tefek sorun düzelten güncellemelerin (Varsa tabii) program tarafından otomatik olarak yüklenmesi gerekir.

Açıkçası sorun Logo kaynaklı gözüküyor, bizim bilgisayarımızdan kaynaklandığını sanmıyorum. Yada güncellemeyi kuran bayii eline yüzüne bulaştırdı. Bu da olabilir tabii.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar
« Yanıtla #3 : 09.04.2014, 16:26 »
Hocam anlattıkların güzelde sorun garip ,o zaman bayiyi değiştir , yani çözülmesi basit şeyler bunlar .

Çevrimdışı Koray Ü.

  • Uzman Kullanıcı
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 8
Ynt: Güncelleme Sonrası Buglar ve Sorunlar
« Yanıtla #4 : 09.04.2014, 16:30 »
kesinlikle. çabucak çözülecek bir sorundur eminim.
bence siz bayinin adını burada verin. belki utanma belasına size hizmet vermeye karar verirler... :D