Toplu filitre

Gönderen Konu: Toplu filitre  (Okunma sayısı 1470 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Toplu filitre
« : 10.04.2008, 15:46 »
Ben sitemde Mali dönem bağımsız çalışıyorum.
33 kullanıcılı bir sistemim var. Yaptığım filitreler tüm kullanıcılar için öndeğer gelmesini istiyorum.


SELECT     *
FROM         L_RPFILTS507  tablosunu inceledim.

SELECT     LDATA, USERNR
FROM         L_RPFILTS507 alanlarına baktığını düşünüyorum. Ben SQL yatığım filitreyi kopyalayıp çogaltmak istediğimde sonuç elde edemiyorum.

Bu şekilde filitreler ile uğraşan oldumu. Kullanıcılara Toplu filitre uygulamak istiyorum.

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Ynt: Toplu filitre
« Yanıtla #1 : 10.04.2008, 16:02 »
Bu konuyu bir angarya iş olarak ele alıp tüm kullanıcıların BROWSER filtrelerini tel tek vermek zorunda kalmıştım...
otomatik olarak yapabilmenin bir yolu olabileceğini düşünmüyordum....varsa dumur olacağım...:)

Çevrimdışı netcom021

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 13
Ynt: Toplu filitre
« Yanıtla #2 : 10.04.2008, 17:03 »
Merhaba,
Bu konuyu bir angarya iş olarak ele alıp tüm kullanıcıların BROWSER filtrelerini tel tek vermek zorunda kalmıştım...

Bir filitreyi kaydederken öndeğer yap ve Tüm Kullanıcılar için geçerli seçenekleri var. Onları check li yaparsanız olmuyor mu?
  Mesela Stok browserinde sadece pozitif olan stokları göster için bunu kaydedip Tüm kullanıcılar için geçerli ve öndeğer yap checklerini seçsek sizin anllattığınız ile aynı işi görmüyor mu?
Ben bunu lks2 için diyorum.

Yoksa bende bugünlerde  anlama eksikliği mi var. Hep yanlış mı anlıyorum acaba?

İyi çalışmalar.

(KY)

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Toplu filitre
« Yanıtla #3 : 10.04.2008, 17:18 »
Tüm kullanıcılar için geçerli niye eklendi bilmiyorum, Çünkü öndeğer olarak getirmiyor.

Tüm kullanıcılar için geçerli seçildiğinde tüm kullanıcılar için öndeğer yapsa olacak ama onuda yapmıyor.

Çevrimdışı netcom021

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 13
Ynt: Toplu filitre
« Yanıtla #4 : 10.04.2008, 17:40 »
Nerde kullanıyorsunuz hocam?
Bölüm database olduğu için nerde kullandığınızı bilemiyorum. Büyük ihtimal tiger olur sanırım.
 Bir ara deneyeyim.
Kolay gelsin.

(KY)

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Toplu filitre
« Yanıtla #5 : 10.04.2008, 18:01 »
Filitre kullanım yeri Tiger genel tüm BROWSER larda yapıyoruz.

Nedeni tarih aralığı ile 2007 ile 2008 ayırmak.

Örnek Satış Faturalar BROWSER  2007 ile 2008 ayırmaya çalışıyorum.

Mali dönem bağımsız çalışıyoruz.

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Toplu filitre
« Yanıtla #6 : 11.04.2008, 08:37 »
mydestek , bende senin yapmak istediğini yapmaya çalıştım , baktım olmuyor...tek tek filtre tanımlamak zorunda kaldım...

TEk bir filtreyi Öndeğer Tanımladım , tüm kullanıcılar için geçerli olarak işaretledim...olmadı....

bir yolu varsa çok iyi olur senin için ,

Sadece Browserlar da değil

Bunun , ekstreleri , hareket listeleri , fiş listeleri , mizanlar bir çok rapor var...

belki 1.75 de düzeltilir....bu arada 1.55 den sonraki versiyonlarda düzeltilmiş olabilir....:)

ben bu sorunu 1.55 de yaşamıştım....


Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Toplu filitre
« Yanıtla #7 : 11.04.2008, 08:49 »
LsuErsoy malesef LOGO yada yazdım,
Tek Tek filitre tanımlayın diyorlar.

LOGO hiç sevmediğim yanı eksikliklerini kabul etmiyorlar, :(

Çevrimdışı mymecaz

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 5
  • Everything Will Be On The Nett...
Ynt: Toplu filitre
« Yanıtla #8 : 11.04.2008, 09:55 »
bi de hep DİKKATE ALIYORUZ derler :) ama çok azını dikkate alıyorlar.

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Toplu filitre
« Yanıtla #9 : 11.04.2008, 10:38 »
Logo yazışmalarımda bir gelişme oldu.

Sonunda filitrelerdeki sorunu kabul ettiler. Bekliyeceğiz yeni sette düzelte bilirler.

"
Logo dan gelen cevap ;

Merhaba;
İşlem adımları yeniden test edildi. Sorun düzeltilmek üzere kayıtlara alındı. Kullanıcılar için bu işlemi her kullanıcı için ayrı ayrı yapılmalıdır.
"

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Toplu filitre
« Yanıtla #10 : 16.04.2008, 13:27 »
Bir filtreyi öndeğer tanımlamanın ne esprisi kalıyor , tabiki ilerleyen günlerde yeni versiyonlar ile bu açıklar yamanacaktır...