18454 Kodlu hata

Gönderen Konu: 18454 Kodlu hata  (Okunma sayısı 1063 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
18454 Kodlu hata
« : 04.11.2008, 09:36 »
Microsoft SQL Server

18454 :
Login succeeded for user 'sa'. Connection: Non-Trusted.


Bu mesaj sürekli Sever Event Log oluşuyor.
Daha sonra " veri tabanına tekrar bağlanıyor " mesajı veriyor.

Bunu çözümü nedir. Bu hata kaynağı ne olabilir.

LogoUser SQL yeni kullanıcı açtım. Logonları bunun üzerinden yaptım yine aynı şey. SA aynı hata veriyordu.


Çevrimdışı Erdoğan

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 27
  • Bilgi Paylaşıldıkca Değer Kazanır.
18454 Kodlu hata
« Yanıtla #1 : 04.11.2008, 13:57 »
selamlar
sql server properties security bölümünden
sql connection mixed moda çevirin..
kolay gelsin

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
Ynt: 18454 Kodlu hata
« Yanıtla #2 : 13.11.2008, 14:10 »
Erdoğan Kolay gelsin.
Bu " veri tabanına tekrar bağlanıyor " mesajı bir kaç kişiden daha duydum.

Hepside SQL 2000 Standart Server. Kullanıyor.


Çevrimdışı Erdoğan

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 27
  • Bilgi Paylaşıldıkca Değer Kazanır.
Ynt: 18454 Kodlu hata
« Yanıtla #3 : 13.11.2008, 15:21 »
selamlar
Nakres44 ün yazdıklarını test etmek gerekir ;)
Eğer bunlarda herhangi bir sorun yoksa ki genellikle ip alamama kaynaklı bir sorun ;)
Varsayılan ağ geçidi ni sql serverin ip si olarakta verin zaten bağlanmıyorsa problem belli demektir.
  • Client Network Utility de takma ad kısmında ip nosu verin bağlantı problemlerinde daha etkin çözüm. ;)

Bir diğer bir sorun da sıklıkla database de belli tablolarda index bozulmasından meydana geliyor. Bir ileri versiyon yükleniyor. Bazen ileri versiyonlarda var olan indexlerin bir kısmı kaldırılıyor ve ya ekleniyor. Sıklıklada muhasebe ve faturalarda
o zaman da bu bölümlerde hata alınıyor.
Hata her yerde alınıyorsa ip veya dil problemi var demektir. Belli modüllerde alınıyorsa o modülün tablolarında problem var demektir.
Versiyon değişikliklerinde mutlaka genel tablo yönetimini önce güncelleştirin.
  • Dil probleminden Kaynaklı bir sorunsa cc.exe yi kullanın.

Kolay Gelsin

Çevrimdışı ARSLAN_Aslan

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 3
  • yazilimyeri.com
18454 Kodlu hata
« Yanıtla #4 : 27.11.2008, 14:03 »
TŞK. ÖNERİLERİ BAZ ALARAK DÜZENLEMELER YAPTIM BAKALIM ZAMAN NE GÖSTERECEK.

Çevrimdışı mehmet84

  • Logo Kullanıcısı Pro
  • ***
  • Karma: 1
  • Ne Mutlu TÜRK'üm Diyene...
Ynt: 18454 Kodlu hata
« Yanıtla #5 : 26.02.2009, 17:56 »
Ben bu sorunu tiger 1.76 da çek senet bölümünde yaşamıştım müşterim o versiyonda çalışamadı eski versiyonda sorun çıkmıyordu şimdi 1.84 de hiç sorun yok versiyondan kaynaklı olabilir die düşünüyorum