Ödeme planı problemi

Gönderen Konu: Ödeme planı problemi  (Okunma sayısı 1638 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ödeme planı problemi
« : 14.02.2013, 18:31 »
Merhaba;

Ödeme planı oluşturulup kaydedildikten sonra tekrar tıklandığında boş olarak geliyor. Sebebi hakkında bilgisi olan var mı?

Teşekkürler.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #1 : 14.02.2013, 18:36 »
Formul alanı girmediğinizden olur genelde yada gerekli diğer alanlar .

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #2 : 15.02.2013, 09:35 »
Yapmaya çalıştığım işlem 2 ay vadeli alım faturaları için. Ödeme tipi alanına 'nakit' , gün alanına ise +60
değerini veriyorum. Diğer alanları boş bırakıyorum. 1 gün bu şekilde çalıştı sonra işlem yapılmayacak şekilde günceledi kendini. Formüle p1 yazdığımda da raporda vade tarihini fatura tarihiyle aynı gösteriyor. Çok acil yardıma ihtiyacım var. Ödemeleri takip edemiyorum :(

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #3 : 15.02.2013, 10:27 »
Merhaba

Formül alanına p1 yazmalısınız, eğer yazmazsanız hangi tutarı +60 gün vade yapacak bu belli değil.
Eğer bu şekilde çalışmıyorsa başka bir sorun var demektir.

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #4 : 15.02.2013, 13:12 »
işlem yapılmıcak kalabilir sorun değil ,diğer alanları doldurunuz .

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #5 : 15.02.2013, 17:25 »
Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Şuan kaydetmede problem yok. Yani nakit - p1- 60 tanımını yaptım ancak vadeli çalıştığımız  örnek 1 cari için ayrıntılı ödeme listesi aldığımda fatura tarihi ile vade tarihini bazı faturalarda  aynı gösterip gün alanında eksi değer veriyor. Sadece 1 faturası 2 ay vadeli gözükmekte. Fatura içeriklerindeki satır değerleri aynı ...

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #6 : 15.02.2013, 17:30 »
ilaveten, bakım çalışması yapmaya çalıştığımda da başka kullanıcılar banka fişleri üzerinde çalışıyor hatası almaktayım :( Başka kullanıcı yok . Zaten bunu denemeden önce yönetici alanından bağlı kullanıcıyı kapatıyorum...

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #7 : 15.02.2013, 22:29 »
bunu forumda araştırısanız bulursunuz,

ağ ve network dosya kontrolü yapacaksınız.

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #8 : 20.02.2013, 09:01 »
Ağ ve dosya kontrolü yaptım ama bakım çalışmasında başka kullanıcılar banka fişleri üzerinde çalışıyor ya da 4 numaralı dönemde çalışıyor hatası alıyorum. Şu an ki problem ayrıntılı ödeme listesi raporunda bir firmanın bazı faturalarının vadeleri fatura tarihi gözükürken bazıları doğru veri getiriyor. Sebebini çözemiyorum..

Çevrimdışı Monsieur®

  • LogoDestek Yönetim
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 38
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #9 : 20.02.2013, 09:15 »
Merhaba,

Ödeme planları şu şekilde çalışır fatura kayıt edilirken o an ki ödeme planında hangi formül varsa onu okur ve o fatura için o formülü uygular
buda şu demek oluyor fatura tarihi gelen  faturaları kayıt ederken ödeme planın bozukmuş düzeldikten sonra düzgün kayıt yapmış
bunu ancak bozuk olan faturalara gidip ödeme planını yeniden çekip tekrar kayıt etmeniz gerekir.

Kolay gelsin.

Çevrimdışı duyguduygu

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Ödeme planı problemi
« Yanıtla #10 : 13.03.2013, 18:26 »
Merhaba,
Çok teşekkür ederim problem çözüldü..