Diğer çalışma alanından veri alma?

Gönderen Konu: Diğer çalışma alanından veri alma?  (Okunma sayısı 541 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı myusuf

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Diğer çalışma alanından veri alma?
« : 05.12.2014, 20:22 »
Arkadaşlar,

1 merkez ve 1 şube mevcut.
Merkez için bir çalışma alanı mevcut. (Çalışma alanı - 1)
Şube için de bir çalışma alanı mevcut. (Çalışma alanı - 2)

X Personel 20 gün merkezde, 10 gün de şube de çalışmakta.

X Personel için merkezde 20 günlük puantaj, şubede 10 günlük puantaj hazırlanıyor.

X Personel için merkezde (Çalışma alanı - 1) Bordro/Raporlar/Tahakkuk Listesi raporu alınıyor ve net ödenecek ücreti vb. ne ulaşılıyor.

Sormak istediğim şu;
Aynı personel için tekrar şubeden (Çalışma alanı - 2) Bordro/Raporlar/Tahakkuk Listesi raporu alıp şubedeki net ücretini yazdırmak yerine,
Merkezde alınan rapordaki net ücretinin yanına, şubeden alacağı net ücreti de nasıl getirebiliriz acaba?

Teşekkürler...

Çevrimdışı equnix

  • LOGO Bayi
  • Logo Kullanıcısı Pro
  • *****
  • Karma: 2
Ynt: Diğer çalışma alanından veri alma?
« Yanıtla #1 : 22.12.2014, 15:22 »
Burada kurulan yapıda bir sorun var. Bu işlem için çalışma alanı tanımlamanıza gerek yoktu. işyeri yada kurum tanımlamak daha doğru bir davranış olurdu.

Çevrimdışı Göksen Merey

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Diğer çalışma alanından veri alma?
« Yanıtla #2 : 18.06.2015, 15:10 »
çalışma alanı altında iş yerini merkez olarak bırakıp, bölümlere departmnları, birimlerde alt departmanları tanımlayıp persoenllerin sicil kartlarını açtıktan ve ilk zamanlarda bordrolarımızı bu tanımla çıkardıktan sonar, yeni şube veya bölüm açıldığında örneğin merkeze bağlı diğer otele ay içinde belli günlerde personel çalışmaya gönderildiğinde, bir süre sonar geri alındığında personelin maliyetini takip edebilmek için işyerini merkezden çıkarıp şubeleri tanımlayarak işlem yapılabilir mi? her işlemde sicil kartında hangi alanları seçmeli ve sgk bildirgelerinde sorun çıkmaması için neye dikkat etmeliyiz.