Tiger Enterprise

Gönderen Konu: Tiger Enterprise  (Okunma sayısı 3097 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı irfan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Tiger Enterprise
« : 24.01.2012, 10:19 »
merhaba;

Ben terminal server üzerinde Tiger enterprise kurulu programın var..Terminal server üzerinden programı kulllanan kullanıcılarım var..Fakat şu sıralar programda aşırı bir şekilde tıkanma ve donma var..

Task manager yaptığımda aşağıdaki  şu exe'leri görüyorum..Normal çalışma durumunda bu exe'ler görünmüyor..

- tsadmin.exe
- userunit.exe
- ctfmon.exe
- mgenetsystray.exe
- rdpclip.exe
- LogoProductmanager.exe

teşekkürler, kolay gelsin...
(Cevap verirseniz memnun olurum)

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #1 : 24.01.2012, 13:13 »
Exe Ler normal , uzman performans testlerine tabi tutulmalı

merek1983

  • Ziyaretçi
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #2 : 24.01.2012, 14:23 »
Tsadmin.exe: Terminal Server administration Çalışması Normal
userunit.exe sistem admın normal
Ctfmon.exe işlemi bilgisayarınızı çalıştırdığınızda arka planda otomatik olarak çalışmaya başlayan bir Microsoft hizmetidir. Microsoft Office dil çubuğunu ve Farklı Kullanıcı Giriş Türü Metin Giriş İşlemcisi'ni (TIP) çalıştırmaya yarayan bir yazılımdır
mgenetsystray.exe sistemdeki hataları otomatik olarak devre dişi birakam windows programlarından dilersen kaldırabilirsin
rdpclip.exe  rdp (Remote desktop protocol) clip(clipboard) uzak ara bağlantı protokolü
 LogoProductmanager.exe logo calısması için gereken ana dosya

:) bunlar olması gereken arka planda calısan programlardır

Baska bir sorun olursa seve seve yardım ederim :)

Çevrimdışı Navigator- Hbv Software

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 5
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #3 : 24.01.2012, 16:50 »
Yakın zamanda sistemde bir değişiklik yaptınızmı ? Antivirus programı yükleme vb..
Bence buradan yola çıkın.

Terminal server kullanıcıları farklı bir lokasyondanmı bağlanıyor? yoksa aynı ağı kullanan bilgisayarlarmı?

Eğer uzak  lokasyondan bağlanıyorlarsa ,  yerel ağdan bağlı kullanıcı varsa onların performansına bakın.

Donanımsal olarak yapacağınız ilk deneme server'a bağlı switch ve  modemi değiştirmektir.

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #4 : 24.01.2012, 17:15 »
internetiniz kotalı mı ? Kotayı aşmış olmayasınız , bazı ISP ler kota aşılınca internet hızını düşürebiliriyor :)

Çevrimdışı LsuErsoy

  • LOGO Bayi
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 33
  • Kişisel ileti
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #5 : 24.01.2012, 17:17 »
Yanlışlıkla , REPORTING SERVICE i start etmiş de olabilirsiniz , eğer öyle ise stop etmelisiniz...

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #6 : 24.01.2012, 17:24 »
Yapınızdan biraz bahsedin ,Firewall,AV ve hat bilgileriniz gibi !

Çevrimdışı irfan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #7 : 24.01.2012, 17:28 »
pekala; oracle ayarlarında bir sıkıntı olabilir mi?


Çevrimdışı Navigator- Hbv Software

  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 5
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #8 : 24.01.2012, 17:31 »
Oracle'ın ayarlarıyla oynamadıysanız olamaz :D

İşte o yüzden son zamanda değişen bişey varmı diye sorduk. Fortigate falan varmı mesela?

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #9 : 24.01.2012, 17:41 »
Exe Ler normal , uzman performans testlerine tabi tutulmalı


Bu soruya ilk cevapda başarılı olmak için , Alim olmak lazım :=) Oda bizde yok .

Çevrimdışı irfan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #10 : 24.01.2012, 17:47 »
Arkadaşlar vermiş olduğunuz desteklerden dolayı hepinize teşekkür ediyorum...

Başka bir yol deneyelim..

Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #11 : 24.01.2012, 17:54 »
Sen yapını detayli bi sekilde bi anlat hele :)

Çevrimdışı irfan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #12 : 24.01.2012, 18:18 »
şöyle anlatayım;

Oracle Veri tabanında  Cluster yapıda çalışıyoruz..Bizim 4 adet Terminal Server makinemiz var..Terminal server üzerinden programa  bağlı 60 işletme de 200 kullanıcı terminal server'a bağlanıp programa  giriyorlar ve ayrıca 20 kullanıcı da local olarak programa giriş yapıyor..

Bu arada Tiger programında 01.01.2012-31.12.2012 dönemini açtık ve 3. dönemi eklemiş olduk (bu yapabilir mi?)


Çevrimdışı ByBirol®

  • Logo Sistem Administrator
  • Logo Uzmanı
  • *****
  • Karma: 18
  • admin@artibilisim.com Logo Çözüm Ortağı
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #13 : 24.01.2012, 18:38 »
En son yazdıgın ,TS kullanıcıları degil ,tum kullanıcları etkiler DB'nin buyuk ve donem li çalışması ,ayrıca sadece sorunu bu firmada mı yok sa diger firmalardamı yasıyorsunuz . her TS user mı sikayetci yoksa sadece bazı bolgelermi .

Çevrimdışı irfan

  • Yeni Kullanıcı
  • *
  • Karma: 0
Ynt: Tiger Enterprise
« Yanıtla #14 : 24.01.2012, 23:53 »
zaten tek firma altında...Bu firmaya ait 3.dönemi açtık..Sorun hemen hemen tüm kullanıcılarda mevcut..Sadece local bağlı kullanıcılarda yavaşlık ve donma yok..Diğer tüm terminal server'a uzak bağlantı yapan kullanıcılarda aynı yavaşlık ve donma mevcut...